حضور مدیرعامل سی در در برنامه رادیویی ایران 626

عصر پنجشنبه مورخ 15 شهریور ماه 97 ، مهندس حمیدرضا طاهری مدیرعامل شرکت سی در با حضور در استودیو برنامه ایران 626 با موضوع حمایت از کالای ایرانی و معرفی کارآفرینان موفق به گفتگو با مخاطبان رادیو و مشتریان سی در پرداختند

در ابتدا مهندس طاهری به معرفی شرکت و محصولات سی در پرداختند، ایشان افزودند این محصول تقریبا از نود سال گذشته در آمریکا شکل گرفته است ولی از بیست سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است . شرکت سی در از سال 89 تا کنون توانسته است در حوزه تولید و معرفی این محصول موفقیت های چشم گیری داشته است.

طاهری در ادامه افزود؛ در حال حاضر در سراسر کشور تولیدات ما مورد استفاده قرار می گیرد و در حوزه صادرات توانسته ایم به انتخاب قاطع مصرف کنندگان کشورهای عراق، قطر، گرجستان، افغانستان و انگلستان دست پیدا کنیم.

درباره اشتغال پایدار، مهندس طاهری فرمودند؛ ما در حال حاضر در واحد مونتاژ بیش از یکصد نیرو و در واحد مواد اولیه حدود سیصد نفر نیرو به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر عامل شرکت سی در، در انتها توصیه هایی به جوانانی که علاقه مند به شروع یک کارآفرینی هستند، داشتند و خاطر نشان کردند که جوانان بایستی بتوانند از ظرفیت های موجود خود پی ببرند و آن ها را به فعل تبدیل کنند و همچنین کارهای درست را به نحو درست انجام دهند.

فایل کامل برنامه رادیویی ایران 626

روابط عمومی ./

سفارش درب وچهار چوب پلیوود

ادرس دفتر مرکزی

اصفهان|خیابان میر فندرسکی جنب بانک کارآفرین ساختمان مهندسین | پلاک 67
دفتر مرکزی سفارش درب

تلفن دفتر مرکزی:

031-38182000
ایمیل درب ضدآب

پست الکترونیک:

info@cdoor.ir
کپی‌رایت © ۱۳۹۵. سی دُر (بهین پیشبرد داتار)
;